lørdag 29. mai 2010

Valpene er blitt 1 uke



Valpene spiser godt og har alle dobblet fødselsvekten sin allerede. Yara slapper mye mer av, men er der så snart hun hører et lite pip fra valpekassen. Hun har ingen problemer med at vi håndterer valpene, men liker ikke så godt når jeg tar alt ut av kassen slik at jeg får gjort skikkelig rent og byttet underlaget. Første kloklipp er gjennomført, og det gikk bare fint.





Siden dette er C-kull har alle har fått navn på C og jentene heter Chilli, Chica og Circa, mens guttene heter Casper, Cajakk og Caizer. Dette er navnet de får på stamtavla sammen med kennelnavnet.

4 kommentarer:

  1. Herlig! Nydelige valper, herlige farger. Dere hadde fullklaff med den kombinasjonen sånn sett. Greie navn også, jeg tar Chica, hvem av dem er hun? Neida, er ikke ute etter ny hund, men man føler seg jo litt valpesyk når man titter innom, spesielt når jeg ser filmen da.. Nei nu ble jeg nyskjerrig når du først har kommet frem med navn: hvem er hvem av valpene? Ønsker dere alle ei fortsatt fin helg.

    SvarSlett
  2. Ja, de er jo bare hærlige, så det er ikke rart man blir litt valpesyk:) Fra toppen er det Caizer, Cajakk, Chica, Chilli, Circa og Casper:)
    Ha en fortsatt fin søndag, Merete:)

    SvarSlett
  3. Kjempe flotte valper!! Må nok innom her litt ofte å følge med!!
    Ha en fin uke med valpene!!

    SvarSlett
  4. Ja, med valper i hus blir det artigere å blogge ofte, for de vokser så utrolig fort, og ALT må dokumenteres med bilder selvsagt;)

    SvarSlett